Avatar billede hyben Novice
15. marts 2012 - 19:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Crome

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kommer af med den "startside" som kommer før min valgte startside i Crome på en Mac? ... Den irriterer mig sindsygt - også at den gemme sider jeg har været på i små ikoner ....

( Jeg er lige skiftet fra pc til Mac - så der kommer nok flere frustrationer herfra)
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2012 - 20:30 #1
Tryk på skruenøglen oppe i højre hjørne og så tryk på "Valgmuligheder". Her kan du vælge din startside.
Avatar billede hyben Novice
15. marts 2012 - 21:31 #2
Hej. Har valgt startside, men den starter på en cromeside først.
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2012 - 21:37 #3
Kan du ikke tage et screenshot af dine indstillinger og uploade til www.gupl.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2012 - 21:54 #4
Du kan åbne en side, som du gerne vil have som åbnings side, og gå ind under Vakgmuligheder og trykke på "Brug aktuelle sider"
Avatar billede Chianti Nybegynder
17. marts 2012 - 15:02 #5
Jeg kan ikke få "Brug aktuelle sider" til at virke. Men det virker, når jeg vælger "Startside" > "Åbn denne side" og skriver url´en.
Avatar billede hyben Novice
17. marts 2012 - 18:55 #6
Hej

jeg har gjort som I skriver ...men alligevel kommer der en startside først med ikoner af sider jeg har været på. Når jeg trykker på HUSET skifter den til min valgte startside ...

Hilsen
Iben
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2012 - 00:47 #7
Trykker på huset??? Måske skulle du downloade den nyeste version, slette den nuværende helt, og geninstallerer.
Avatar billede hyben Novice
18. marts 2012 - 01:08 #8
har selv løst problemet.

Systemindstillinger -> generelt -> antal seneste emner-> INGEN i dokumenter.

Iben
Avatar billede hyben Novice
18. marts 2012 - 01:09 #9
ping