Avatar billede livse9 Nybegynder
15. marts 2012 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Når jeg søger i Google søgebaren, vises resultatet pludselig i search.esnips.com

Hjælp! Jeg har haft min computer (MacBook pro) med på et fremmed netværk i dag, hvor jeg bla skulle hente en Citrix løsning.

Men nu sker der det at når jeg søger i Google baren, så vises resultatet ikke i Google, men på en helt anden hjemmeside, der hedder search.esnips.com. Hvordan Søren får jeg Google igen?

Jeg har indstillet Google som søgemaskine i baren, og der står også Google deroppe når jeg ikke søger.

Den gør det både i Firefox og i Safari - hvor mon den har gemt indstillingen?

Jeg har søgt på min computer efter esnips, men den finder ikke noget.

Hjælp!
Avatar billede livse9 Nybegynder
15. marts 2012 - 18:12 #1
Den havde desuden også sat startsiden til http://searchitapp.com/
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2012 - 18:45 #2
Hent og installer Ccleaner http://itunes.apple.com/app/id499268461 og lad den køre Rens og Register.
Avatar billede livse9 Nybegynder
15. marts 2012 - 20:04 #3
Tusind tak for forslag!!! Min bror har guidet mig via telefonen, det viste sig at være et plug in som et program havde installeret!

Men tak for svar, smider du et rigtigt svar?
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2012 - 20:05 #4
Godt du fik det løst! :-)