Avatar billede jakobs Nybegynder
10. januar 2000 - 20:32 Der er 16 kommentarer

jeg sælger point

Jeg sælger point, jeg vil normalt have denne pris men den kan ændres

10point=1kr
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. januar 2000 - 22:11 #1
Det er sku da for dumt det her !!

Håber at du mente dette som en joke...
Avatar billede retep Nybegynder
10. januar 2000 - 23:24 #2
NNNNNEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!! Ikke endnu en!!!
Avatar billede kirkeby Nybegynder
10. januar 2000 - 23:25 #3
var det ikke nemmere at samle flasker hvis du har så meget brug for penge, og hvis du har så mange points, så må du jo være klog nok til at tjene penge på anden vis....
Avatar billede retep Nybegynder
10. januar 2000 - 23:26 #4
Håber en dag der er en der køber nogle points, og når så pointene overføres sletter Admin begge brugere for fake'ing...

Det kunne være SÅ sjovt :-)

Avatar billede hobbez Nybegynder
10. januar 2000 - 23:28 #5
Ja, lad os lave et regnestykke.

Man får tildelt 300 point når man joiner, plus 5 point pr. dag.

Jakobs har INTET lavet - han har ikke svaret på et eneste spørgsmål, og derfor ikke bidraget med en SKID, men mener han kan tjene 150 kr., plus 2,50 kr. pr. dag, til der er nogen der er dumme nok til at betale ham penge.

Derfor dette:

Hvis du mangler point, og har lyst til at dokumentere, at du er DUM NOK til at betale for point, så giver jeg point til halv pris i forhold til ovennævnte.

Hvis du fx. mangler 1100 point indbetaler du 50 kr. til Amnesty International, og sender mig kvitteringen. Så opretter jeg et spørgsmål til 1100 point som du skal svare på. Differencen på 10% (1000 point -> 1100 point) er porto for at sende kvitteringen til mig.

Ovennævnte er validt så længe jeg har point - jeg har pt. 2300 point - eller jakobs trækker sit dumme forslag tilbage.

Hvis jakobs sænker sin pris, sænker jeg mit tilbud tilsvarende (dog ikke så jeg skal AF med penge :o)

/Rob
Avatar billede retep Nybegynder
10. januar 2000 - 23:31 #6
Jacobs>> Du har ikke besvaret nogen spørgsmål, ergo har du maks 500 points... Hvad har du tænkt dig? At tjene 50 kr?

Dét er da totalt langt ude!!! Og hvad får dig til at tro at eksperten vil acceptere at der handles med points?
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. januar 2000 - 23:40 #7
Ups, jeg lavede vist en regnefejl.

Idioten kan tjene 30 kr. for sine 300 point, og 50 øre om dagen - men mit tilbud er stadig 'bedre' og korrekt ifht de 300 point/30 kr.

/Rob
Avatar billede roslev Nybegynder
11. januar 2000 - 17:20 #8
..er der ingen grænser for folks dumhed.....???
Avatar billede jakobs Nybegynder
11. januar 2000 - 21:51 #9
Det har i ret i. Det var en fejl.

Sådan skulle der rigtigt stå: 10 point - 3 kr.

Jeg arbejder sammen med "pcgrsh" hvis der skulle mangle points.

retep >> Hvordan kan det så være at "mora" i freelance kategorien vil købe point?
Avatar billede retep Nybegynder
12. januar 2000 - 13:25 #10
Ha ha ha ha... Det har jeg heller ikke set... Men jeg vil straks kigge på det.
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
12. januar 2000 - 20:09 #11
Adressen på mora's spørgsmål er: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6808
Avatar billede retep Nybegynder
12. januar 2000 - 20:28 #12
Hmmm... Mora er en sindsforvirret dreng på 16, der burde søge hjælp!!!

Desuden er det stadig ikke bevist, at der rent faktisk er foregået en egentlig handel...

(No offence Mora) :-)
Avatar billede svinte Nybegynder
05. februar 2000 - 00:40 #13
Du er et d umt S vin, du fjerner det fede ved sites som dette jeg håber du dør ung med mange smerter...
Avatar billede retep Nybegynder
05. februar 2000 - 01:15 #14
Svinte>> Er det ikke netop dig(!) der 'fjerner det fede ved sites som dette', ved at komme med totalt uintelligente udtalelser som ovenstående???

Det fremgår ikke engang hvem du retter din stupide kommentar til!!! Idiot!

Avatar billede kone Nybegynder
14. marts 2000 - 01:26 #15
jakobs det er virkelig meget plat det du gør eller har du en syg humer  det er ikke for og få point jeg er på eksperten det er for og lærer noget,men det er da dejligt når det man foreslår virker dette her sted er et fristed for mønt nok ikke for dig det må virkelig være sygt og være så betaget af mønt jeg håber du hvil opdage at der er meget andet i denne verden end mønt.
Avatar billede esurk Nybegynder
17. december 2003 - 13:32 #16
lukketid!