Avatar billede mahyar Nybegynder
14. marts 2012 - 01:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere Facebook med wordpress blog

Kære Eksperten

Vi har en podcast portal wwww.podworld.dk

Til den har vi en facebook-side (Bemærk venligst at det er en Facebook-side og ikke en Facebook-profil)

http://www.facebook.com/pages/Podworld/353853831306665

Jeg vil gerne have at hver gang vi opretter et indlæg, at der ligeledes også blive oprettet et post på Facebook.

Der må være en RSS Feed-metode som kan løse problemet.

Noglen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Avatar billede madx Nybegynder
14. marts 2012 - 05:03 #1
Der ligger masser af tutorials på Nettet.

Dette er en af dem fra FB selv
https://www.facebook.com/notes/penny-butler/how-to-import-rss-feed-into-facebook-fan-page/10150170331180626

Jeg synes ikke der er nogen grund til at gentage det hele på dansk her. De beskriver det jo så fint ;)

PS: I øvrigt er det ikke så meget et søgemaskinerelateret spgm, så gruppen du stiller det i her er ikke helt den rette :)
Avatar billede mahyar Nybegynder
14. marts 2012 - 17:44 #2
hej Martin

Jeg har prøvet linket, men det ser ud som om den er forældet i forhold til de nye ændringer Facebook har lavet. Her mener jeg timeline og det hele. for jeg fandt ikke rigtig noget på den nye facebook design
Avatar billede mahyar Nybegynder
19. marts 2012 - 12:35 #3
jeg brugte RSS Graffiti. og det hjalp