Avatar billede greasy Nybegynder
13. marts 2012 - 13:09 Der er 1 kommentar

kan ikke logge på lacie network space 2

Hej

Jeg har vist skidt i nælderne i forhold til min NAS disk. Jeg kan godt se disken inde i network assistant men når jeg vælger den kommer der en webside med login felter. Problemet er at jeg ikke kan logge på med nogen af de brugernavne og koder jeg plejer at bruge, så nu vil jeg høre om man kan "reset to default" eller på en eller anden måde komme ind og ændre eller få fat i login oplysningerne?

kan heller ikke tilgå drevet via usb fordi der aldrig er blevet oprettet en usb share.

Har surfet rundt på lacie's web og nettet efter svar men uden held.

vh Anders
Avatar billede wise Seniormester
22. april 2012 - 20:23 #1
heysan, ved ikke om du stadig mangler dette..

Jeg faldt ret nemt over den :-)
Jeg tror den skal være slukket
- (tænd) og hold knappen inde i 10 sekunder til LED lyser konstant rød
- slip knappen, men tryk igen når LED blinker.

Herefter går der LAAAAAAANG tid, fordi alle data fra alle shares flyttes ned under OpenShare/Recoved

http://www.lacie.com/support/support_manifest.htm?id=10451&article=1336

/Lasse