Avatar billede thecannmann Praktikant
12. marts 2012 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logo/Overskrift

Hej Eksperten,

Det var lidt svært at kategorisere denne, men jeg prøver bare i Fri Debat.

Jeg søger en som kan lave et logo/en overskrift, hvor der skal stå:

Sort humor er ikke for alle.

I mellem "ikke" og "for" skal der tilføjes ordet "ens", hvor der er lavet en pil ned, så der i princippet står "Sort humor er ikke ens for alle"

Kan prøve at lave et eksempel, håber det fungerer:

................ens........
..................v........
Sort humor er ikke for alle

Håber at folket forstår :)

På forhånd tak.
Avatar billede edin22 Nybegynder
12. marts 2012 - 14:43 #1
Måske prøv selv at kast dig ud i det. Prøv at starte ud med tutorials på youtube, eller den her: http://edinm.dk/adobe-photoshop-cs5-logo-der-bestar-af-tekst/
Avatar billede thecannmann Praktikant
13. marts 2012 - 21:09 #2
Hej edin22,

Tak for dit svar.

Jeg har desværre ikke tid eller den store lyst til at kaste mig ud i det, da jeg har masser af andre ting at se til :)

Derfor vil jeg gerne give de 30 point, hvis nu nogen skulle have lyst :)
Avatar billede thecannmann Praktikant
17. august 2012 - 09:35 #3
..