Avatar billede krag89 Nybegynder
11. marts 2012 - 10:28 Der er 3 kommentarer

Red bull de små brune hvor er i.. ? :/

Hej jeg har et såørgsmål som jeg håber på i ville kunne hjælpe med. :)
Hvor kan man få fat i de små søde brune Red bull.? Har høret en lille fulg synge om at man vil kunne finde dem i svrige.. ??
Ved ikke om det passer. Men håber i vil kunne hjælpe mig med det :) Mvh jonas
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. marts 2012 - 12:20 #1
Hej Jonas,

På strøget i København er der en butik som hedder "Candy Mega Store"

De har mange varer som ikke findes i normale butikker i Danmark.

S.B.A
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. marts 2012 - 12:21 #2
Supplerende, så mener jeg også at ha set de "små brune flasker"

Kan dog ikke huske om det var Redbull
Avatar billede krag89 Nybegynder
12. marts 2012 - 20:38 #3
tak for det :-)
vil da prøve at kører en tur da en og kigge.