Avatar billede 2hcms Nybegynder
10. marts 2012 - 23:32 Der er 3 kommentarer

disable header meta-refresh redirect

hi all
i search help for disable header meta-refresh redirect
i wana to disable redirct on my website :)
i hope i can get help :(
its ok if its php or java just give me a code or a tricks to disable it :(
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 00:21 #1
<ole>

Mon dit næste spørgsmål bliver på polsk ... eller hindi, måske?  :D

Du sletter vel bare tagget.

/mvh
</bole>
Avatar billede 2hcms Nybegynder
11. marts 2012 - 13:32 #2
du forstå ikke hvad jeg mener :S

jeg har laver iframe af en side.

når jeg se det i browseren så framen vikar ikke fordi den laver redirect til den siden hvor jeg har lavet frame af

jeg vil bare har en php code til at stoppe alle redirect :(
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 16:02 #3
Det lyder, som om det er en fremmed side, du lægger i en iframe - og så er du på tynd is. Det er ikke tilladt uden ejerens samtykke, og han er tydeligvis ikke interesseret i at få framed sin side. Derfor har han lagt et script ind på siden, der popper siden ud af frame'en. Det script kan du ikke fjerne