Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
10. marts 2012 - 21:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billig "gamer" bærbar

Hej eksperten.
Jeg leder efter en bærbar som kan spille de nyeste spil ( MW3 - Wow - SC2 - Diablo 3 ) på mellem - høj grafik, med en fps der er til at spille på. Har et budget på 5000 - 7000kr kan måske stige i pris hvis det er det værd.

Mvh. en gamer!
Avatar billede Blueeyez Mester
10. marts 2012 - 23:58 #1
Fandt følgende: http://kortlink.dk/ap6s

Derefter kommer det an på hvor stor en skærm mm du ønsker :) men de har gode cpu og gfx i sig efter min mening..

Du skal huske at en gamer bærbar er blandt det dyreste der findes indenfor IT verdenen.. men skriv evt skærm størrlse eller udpeg nogle af dem :)
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
11. marts 2012 - 14:26 #2
Ja, men det behøver ikke være en gamer bærbar, bare en bærbar som kan køre de seneste spil med en god fps og okay grafik. Ønsker 15" og op :)
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2012 - 21:00 #3
#2 Gennemgå lige link :)

Ja okay, men vil stadig påpege dem jeg har fundet og så kan du vælge blandt dem, de er egnede til spil og igen det er bærbare og bærbare til gaming er ikke lige de billigste..
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
12. marts 2012 - 18:05 #4
Har kigget på denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=654274&cks=ASS&assoc=4D017F78-FD0F-40E5-B46B-98FAABC0527F#extra

Synes den lyder god, men har ikke 100% forstand på hvad jeg skal bruge for at kunne køre de spil. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. marts 2012 - 18:20 #5
#4

Acer er ikke et mærke jeg vil anbefale dig, har en del dårlige oplevelser med dem (Men dette er blot min egen erfaring samt oplysning)

Harddisken er 5400 rpm og ikke 7200 rpm så det vil trække ned på arbejdskraften.

Skærmen er kun HD ready, jeg antager det er skærmen og ikke grafikkortet der har fået begrænsning...

Grafikkortet er et hurtigt middelklasse grafikkort, men hvor vidt det kan håndtere de spil du nævner skal jeg ikke kunne sige.. jeg vil blot påpege at hvis du skal eje den i nogle år så burde du smide flere penge i en gamer bærbar..
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
12. marts 2012 - 19:42 #6
#5

Bare fordi jeg havde en skole computer før, en dell som vi fik på handelsskolen, og den kunne Wow sc2 osv. i okay kvalitet uden at lagge eller blive varm. Så regnede ikke med de skulle være så gode :)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. marts 2012 - 19:57 #7
#6 Det kommer helt an på hvilke spil vi snakker om mm. Jeg kan nemt sige god for følgende, men jeg synes bare den er på grænsen til og være ikke for god.. oveni det så skal du huske at se på fremtiden mht spil, jeg går ikke ud fra at du aldrig prøver nyere spil? Men det komemr os an på hvor lang tid du regner med og have bærbaren før du køber ny?
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
12. marts 2012 - 22:43 #8
#6
Snakker om de overstående spil, men har en stationær computer som er til reparation og den vil jeg så bruge til de nye spil som kræver lidt mere. Og bruge min kommende bærbar til de spil jeg har skrevet før. Grunden til jeg ønsker sådan en bærbar, er til lan, skole og rejse, så det rart man bare lige kan pakke lortet ned på 2 sek. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
12. marts 2012 - 23:09 #9
#8 Så burde den meget vel gå an, har søgt en del fandt os flere alternativer, men følgende du har der er nok bedste valg mht hardwaren, producenten er en anden side ;)

Samenlignede den og dens grafikkort 630m er på niveau med 540m hvis du vil søge efter flere muligheder ;) men eftersom den er 64 bit og det eneste jeg kan sige der kan sløve den er harddisken så er det nok et meget godt bud især til de formål du bruger den til og især hvis vi os ser på du har en stationær til de større opgaver :)
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
15. marts 2012 - 18:26 #10
#9

Tak for hjælpen, vælger Acer bærbaren :)
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
15. marts 2012 - 18:27 #11
Lad mig give dig de point :)
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
15. marts 2012 - 18:52 #12
Så lige denne, det 500kr mere ved ikke om det er det værd.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=657245
Avatar billede Blueeyez Mester
15. marts 2012 - 20:43 #13
#12 Forskellen er så vidt jeg kan se cpuen, men jeg skal ikke kunne sige hvor vidt det vil gavne dig.. det du får i den er en i7 som er flere muskler, men om den er hurtigere vil jeg nu ikke tro..

Du får svar herfra ;)
Avatar billede MrKappelgaard Nybegynder
16. marts 2012 - 06:50 #14
Tak for hjælpen :)
Avatar billede momakjedan Nybegynder
11. april 2012 - 14:02 #15
Jeg fandt en god gamer på http://www.billig-baerbar.dk