Avatar billede Poko1 Ekspert
09. marts 2012 - 21:58 #1
Det eneste jeg ville ønske mig var en kraftigere PSU.eller ser alt ud til at virke sammen.
Avatar billede dongregers Nybegynder
10. marts 2012 - 10:41 #2
Kunne det bedre betale sig at købe et kabinet uden strømforsyning, som dette:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=794799

Og så købe en strømforsyning på evt.400W

Det ville blive samme pris
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 10:57 #3
Kabinettet er fint men for din egen skyld så købe en strømforsyning på mindst 500W gerne større der er så små prisforskelle på dem og du vil ikke fortryde.hvis du senere vil opgradere.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 11:16 #4
Avatar billede dongregers Nybegynder
10. marts 2012 - 12:09 #5
Jeg tror jeg køber det billigere kabinet uden strømforsyning og så denne:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4194135&tn=ProductDetailsSpecifications

+ en ekstra blæser til bagpå

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=238350
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 12:22 #6
Det ser jo godt ud swå du får en rimelig PC. der senere kan opgraderes.
Avatar billede dongregers Nybegynder
10. marts 2012 - 12:57 #7
Tak for hjælpen
Avatar billede thegenni Praktikant
17. marts 2012 - 01:33 #8
Jeg har arbejdet med musikproduktion i mit eget lille hjemmestudie i 6 år efterhånden og jeg har lidt anbefaling.... Det kommer dog an på, hvilke programmer du vil bruge og hvor mange plugins osv.

Hvis du skal bruge hjælp til at bygge en computer, så kan jeg anbefale denne guide: http://www.itforummet.dk/it-artikler/it-artikler/byg-en-computer

Hvor mange ram vil du bestille? Det er nemligt rigtig vigtigt at have mange ram til musikproduktion. ihvertfald 8 gb.

det er en god ide at du har valgt en ssd harddisk. læg dit styresystem på denne og programmet til musikproduktion. de tracks du optager skal du ligge på en anden harddisk. Dette fungerer rigtig godt.
Avatar billede dongregers Nybegynder
17. marts 2012 - 10:46 #9
Tak for tippet.

Jeg har fået købt PC'en nu, og vil senere opdatere den med mere ram og ekstra harddisk plads.