Avatar billede Mr_Vikings Nybegynder
08. marts 2012 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pivottabel og flere grafer - umuligt eller hvad?

Hej Eksperter,

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan lave tre forskellige grafer ud fra èn pivottabel med eksempelvis 3 kolonner? Altså en graf med kolonne 1, en graf med kolonne 2 osv.

Jeg har efterhånden søgt en del men har ikke fundet en løsning endnu.

Graferne skal følge pivottabellen og opdatere når den opdateres.

Vh Morten
Avatar billede Louise78 Nybegynder
09. marts 2012 - 10:20 #1
Jeg har heller ikke fået det til at lykkes. Men jeg er faktisk blevet træt af pivottabeller, da det er besværligt at bruge data derfra til andet. Derfor bruger jeg meget SUM.HVISER, hvor jeg kan få de samme data ud, som ved pivot. Disse data er blot nemmere at arbejde videre med end pivotdata.
Avatar billede Mr_Vikings Nybegynder
10. marts 2012 - 13:37 #2
Okay, jeg synes nu ellers pivottabeller er et ganske fint værktøj - derfor undrer det mig lidt at man ikke er i stand til at lave separate grafer fra en pivottabel.
Avatar billede Mr_Vikings Nybegynder
12. marts 2012 - 15:56 #3
Er der andre Eksperter, der har erfaring med at kombinere en pivot tabel med flere grafer?

Vh Morten
Avatar billede Mr_Vikings Nybegynder
28. maj 2012 - 09:24 #4
Det har desværre ikke været muligt at finde en løsning.