Avatar billede blizduck Nybegynder
08. marts 2012 - 16:29 Der er 1 løsning

Bluetooth spørgsmål.

Hej alle eksperter :)

Jeg kom til at tænke på om det er muligt at spille noget musik, eller andet, på computeren, og så via bluetooth, afspille det på mobilen, så man kan høre det i køkkenet, eller hvad man nu vil, uden man behøver at slæbe ens computer med én.. :)

Jeg mener engang at jeg kunne gøre det, tror vidst nok bare at det var hvor jeg afspillede noget på mobilen, og det så kom på computeren, så det var derfra jeg fik idéen.. :)
Avatar billede blizduck Nybegynder
20. august 2012 - 09:43 #1
blah