Avatar billede 2hcms Nybegynder
07. marts 2012 - 23:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Keypress

hej

jeg ville hurtigt spørge om at jeg kan laver det at når der er mouseover skal der ske at der bliver keypress

jeg vil altså gøre det at >> når han køre musen over skal der

automatik bliver trykket en knap ligesom Enter eller Shift eller Ctrl :)

håber jeg få nogle hjælp tak :(
Avatar billede zoso Novice
08. marts 2012 - 00:11 #1
Er dette hvad du søger?
http://www.asoftech.com/autome/
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2012 - 00:12 #2
<ole>

Browserudviklere tænker sig somregel om - så det er heldigvis ikke muligt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2012 - 00:15 #3
#1: Da det er oprettet under JavaScript, ønsker spørgeren formodentlig, det skal fungere i en browser - med JavaScript. Det kan ikke lade sig gøre
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2012 - 00:19 #4
@2hcms: Få fingeren ud og forhold dig til de spørgsmål, du har oprettet!

Ingen har lyst til at hjælpe brugere, der ikke gider følge sine spørgsmål op - og slet ikke brugere, der ikke overholder Ekspertens regler!
Avatar billede 2hcms Nybegynder
08. marts 2012 - 21:53 #5
zoso smed lige et svar gider ikke give svar til en der er for dum t:)
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2012 - 22:03 #6
Mon ikke, du burde holde en tone, der er i overensstemmelse med de regler, du tydeligvis ikke kender?

Derudover har jeg ikke modtaget point i over et år - men heller ikke på det punkt er du særlig velorienteret!

Men det kunne da være interessant at høre, hvad det er, du finder dumt i, at man forholder sig til de spørgsmål, man åbner. Det er vel det allermindste, man kan forvente, når en bruger beder andre om ganske gratis at bruge deres fritid på at hjælpe ham med sine problemer!
Avatar billede zoso Novice
08. marts 2012 - 23:36 #7
/zoso