Avatar billede zany Nybegynder
07. marts 2012 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Data fra Excel ->Access -> Excel

Hej Eksperter

Jeg står med følgende Access udfordring:

Jeg har en række Excel filer som Access henter data fra via "Opret en kæde til datakilden ved at oprette en sammenkædet tabel". Det fungerer helt fint.

Min udfordring går på at samle alle disse Excel filer i en samlet tabel. Hvordan gør jeg det? Helt plain simple.

Alle Excel ark har ens overskifter og samme antal kolonner.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2012 - 10:10 #1
Jeg har en loesning paa www.parodux.com som du kan kigge paa. Den importerer alle excelark i en mappe og "samler" dem i samme tabel!~)
Avatar billede zany Nybegynder
07. marts 2012 - 10:20 #2
Lyder spændende. Hvor på din side er denne guide?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2012 - 10:44 #3
Det er en aaben loesning, som du kan downloade under gratis!~)
Avatar billede zany Nybegynder
06. maj 2012 - 17:21 #4
@spg: Jeg beklager det meget det sene svar.. jeg har ikke kunnet få din åbne løsning på din webside til at virke. Det skyldes højst sandsynligt mine manglende kompetencer i Access.

jeg lukker herefter tråden da den efterhånden er ved at være halvgammel.
Avatar billede zany Nybegynder
06. maj 2012 - 17:21 #5
Luk