Avatar billede rotco Juniormester
07. marts 2012 - 01:37 Der er 6 kommentarer

Jeg har 200 point ude, som jeg altså ikke har ude

Hejsa,

Iflg. min profil har jeg tilsyneladende 400 point ude, men jeg har reelt set kun 200 point ude. Når ALLE mine svar er godkendt, så står der at jeg stadig har 200 point ude.

Jeg synes at jeg kan huske at jeg får år tilbage oprettede et spørgsmål, som gav 200 point, men kort tid efter blev slettet. Jeg ved ikke om det kan være grunden. Men det er lidt irriterende at have 200 point mere udestående end man har.

En anden ting er at der på følgende side: http://www.eksperten.dk/faq#faq-7-2

Står:
Har du et spørgsmål til en CoAdmin kan du i kategorien Sprøsgmål og svar -> Eksperten -> CoAdmin lægge et indlæg. Husk at debatten her er offentlig.

Det er en lille tastefejl, men synes i skulle vide det. Kan jeg evt. få de 200 udestående point tilbage så de ikke står der.

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen
Rotco
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2012 - 07:06 #1
Avatar billede MADOlsen Forsker
07. marts 2012 - 08:03 #2
Når man ser listen over alle spørgsmål du har deltaget i, er der på side 2 et der hedder "Yes man undertekster" til 200 point. Men når man klikker ind på det, står der, at spørgsmålet ikke findes.

Kunne forestille mig, at det er det slettede spørgsmål du tænker på?
Avatar billede rotco Juniormester
08. marts 2012 - 15:52 #3
Tak skal du have fedeko - det er nemlig lige præcis den kan jeg se - jeg havde selv gået "Oprettede spørgsmål" igennem, men der er den ikke at finde. Hvordan får jeg mon de points tilbage, eller får dem fjernet således de ikke bare står der.

(Beklager at jeg ikke giver nogle points for spørgsmålet. Jeg troede at en co-admin ville skrive og fikse problemet.)
Avatar billede rotco Juniormester
08. marts 2012 - 22:14 #4
Ingen admin, eller noget der lige kan give et hint om hvad jeg skal gøre?
Avatar billede rotco Juniormester
24. maj 2012 - 00:03 #5
Helt seriøst CoAdmins - er der virkelig INGENTING i kan sige til det. Det virker da en kende absurd, men det er måske bare mig?
Avatar billede rotco Juniormester
23. november 2012 - 18:55 #6
Jeg vil bare lige sige at jeg synes det er komplet latterligt, og komplet til grin at der ikke svares på en tråd som denne, og de 200 points STADIG står ude.

Man kunne i det mindste forvente en smule support, men det siger vel mere om jeres team end om mig.