Avatar billede H3mlig Nybegynder
06. marts 2012 - 09:46 Der er 3 kommentarer

Kun grå skærm

Jeg har et ark som jeg hver dag bruger. Pludselig i dag da jeg åbnede arket, var der kun grå skærm. Jeg kunne så gå i "Full screen" og så blev arket vist. Har læst lidt på nettet og kunne finde en løsning omkring låste ark, men det var ikke det.
Er der nogen der har andre forslag?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 16:03 #1
Velkommen til E...
Hvilken version er der tale om?
Og styresystem?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2012 - 16:09 #2
Måske dette kan løse det for dig:
http://support.microsoft.com/kb/211494/en-us

Forstået på den måde at du går i filer-indstillinger-avanceret-generelt.
Prøv at se om der er tjektegn her:
Ignorer andre programmer der bruger DDE (Dynamic Data Exchange)
Hvis der er, så prøv at fjerne det.
Avatar billede eget Nybegynder
07. marts 2012 - 15:15 #3
Hej..
Jeg har prævet lignende. Du skal gå ind under fanebladet 'Vis', her skulle det gerne være muligt at trykke på knappen 'Vis' og der kan du så vælge din fane.

Håber det hjælper.