Avatar billede koonz Nybegynder
04. marts 2012 - 17:52 Der er 1 løsning

Xcode 4.3 - Iphone Sort skærm når jeg tilføjer ny tabside

Hej

Jeg er i gang med et projekt til iPhone i Xcode 4.3. Projektet er "Tab baseret"
Jeg har brug for at tilføje flere sider end de 2 som skabelonen opretter med storyboard.

Jeg indsætter en ny viewcontroller side (Eller) kopierer en af de allerede eksisterende. Jeg opretter en ny class fil af UIViewController og skriver navnet på denne i Class på Filesowner af viewcontrolleren.

Jeg trækker en "relation" fra tabcontrolleren til den nye side.

Jeg har prøvet at sætte filesowner viewet til at pege på viewet på den nye viewcontroller - jeg ved ikke helt om dette er nødvendigt.

Nu ser alt rigtigt ud i designeren....

Når jeg kører projektet og vælger den sidste tilføjede tabside, bliver skærmen sort

Hvad overser jeg ?
Avatar billede koonz Nybegynder
16. juli 2013 - 11:08 #1
Lukkes