Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
04. marts 2012 - 16:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min blog (Sponsorere og ads)

Hej, jeg er nu kommet godt igang med min blog (efter min mening)
Så jeg vil til at forsøge at skaffe lidt sponsorere (Ved godt jeg har få views, men er ved at have et dagligt besøgstal på over 30 og de går fremad lige så stille og roligt).
Link til blog: http://simon-hansen.blogspot.com/
(håber i gider chekke den ud, men før i giver jeres mening/kritik, så husk at jeg er 14 år;D)

Mine spørgsmål:
1. Er der nogle gode steder at finde sponsorere til bloggen, eller er det bare at skrive til nogle random små firmaer (selvfølgelig nogen der har noget med min blog at gøre)?
2. Kender du/i nogle ideelle firmaer der evt. kunne blive min sponsor?
3. Jeg har prøvet at aktivere google-adsense på bloggen, men den siger at jeg er 18, trods jeg skriver ansøgningen i min fars navn. Kan jeg/må jeg, på min blogger.com blog, bruge andre ad/affilite-programmer end google-adsense?

Jeg giver 100 point til alle jeg føler har givet mig et svar jeg kan komme videre med;D

På forhånd tak for hjælpen! - Simon Hansen
Avatar billede TIversen Novice
04. marts 2012 - 19:01 #1
Den er lidt svært hvis du er under 18.

Men prøv evt.

Euroads eller tradedoubler :)
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
06. marts 2012 - 07:45 #2
Hej TIversen, jeg fik et link til partner-ads af en ven, og det fungerer for mig, så det er hvad je bruger... men du får nu alligevel dine point;D
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
06. marts 2012 - 07:47 #3
Og hvordan er det så lige man gør det?
Avatar billede pstidsen Novice
30. marts 2012 - 16:39 #4
TIversen skal lægge et svar så du kan give ham points. Det har han ikke gjort endnu så du lukker bare selv ved at lægge et svar og acceptere det selv.
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
30. marts 2012 - 17:16 #5
Okay.