Avatar billede jhall Nybegynder
06. august 2001 - 22:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programtitel...

Hej alle i herlige mennesker...

Jeg har glemt navnet på et program til at lave f.eks. topografien i et netværk.
Jeg har haft programmet for år tilbage, men kan simpelthen ikke huske navnet...!!!

Prog. kunne lave f.eks. en ikon af en computer. Ikon af en ledningsførelse osv osv...

Jeg mener jeg havde det i en SW version.
Avatar billede jasber Nybegynder
06. august 2001 - 22:56 #1
Du skulle vel ikke mene Visio ?
Avatar billede jhall Nybegynder
06. august 2001 - 23:00 #2
Hmmmm....det lyder bekendt.....kan du huske den rette titel..?
Avatar billede jhall Nybegynder
08. august 2001 - 11:27 #3
Hej Jasber.....den klingede....;-))
Takker...