Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
01. marts 2012 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

minecraft

hej eksperter der er sikkert nogen er jer som spiller minecraft og så vil jeg bare lige hører om jeres helder ikke kan komme ind på jeres egen server eller andres server ?

MVH jacobrd3
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. marts 2012 - 09:46 #1
At sætte en server op er ikke altid ligetil, hvis du sætter en server op på din egen computer, kan du prøve at logge på serveren med:

localhost

Som ip adresse, du skulle ikke bruge nogen port her. Hvis det ikke virker, ved jeg ikke hvad problemet skulle være, men du kunne prøve at (midlertidigt) slå din antivirus fra og se om det virker.

hvis du kan komme på med localhost, men ikke med din externe ip addresse, skal du portforwarde din router.

Der er en masse guides på nettet, så hvis du kan sige mig hvilken router du har, kan jeg finde en guide til dig. Alternativt kunne du selv finde en.

bare google [router navn/model] port forward
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
02. marts 2012 - 15:55 #2
jeg kunne godt komme ind for to dage siden men lige pludselig ville den ikke... der kom en update til minecraft i dag og nu kan jeg komme ind så jeg tar selv point
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
05. marts 2012 - 16:29 #3
svar