Avatar billede gnomefar Nybegynder
01. marts 2012 - 17:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

BSOD - Hjælp! 200

Hej. Jeg købte min Asus n53sn for omkring et ½ år siden.

Har for nyligt har jeg fået BlueScreen flere gange.
Der er sket når; Jeg har downloaded nogle bestemte torrents (er sket med 2 torrents), eller prøvet at extracte en .rar-fil (er kun sket med én bestemt .rar-fil). Dette forhindrer mig i at gøre downloadingen færdig eller extracte mine filer.

BSOD'en lyder således:
0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa800bceeb30, 0xfffffa800bceee10, 0xfffff800033e58b0)

Er det nogen som har en idé om hvad jeg skal gøre? jeg har prøvet at opdaterer diverse drivere og søgt på dette problem, men kunne ikke rigtig finde noget. Den har ikke oprettet nogen dump-fil efter crashet

Mvh. Gnomefar :)

(Sry jeg har oprettet det her spørsmål 2 gange. Tænkte at 60 point var for lidt)
Avatar billede gnomefar Nybegynder
01. marts 2012 - 17:56 #1
Ved udpakning af .rar-filerne, er det når den kommer til en .bsa-fil at den crasher
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2012 - 17:56 #2
Mit svar fra anden tråd står jeg stadig ved.
Den bsod kan man ikke udlede noget ud fra, når man søger på det.
Kan kun sige dig en ting. Hold dig fra torrents, som du ikke ved hvad indeholder. Der ligger så meget snavs inde bag ved, som man ikke ved hvad gør.
Scanner du filerne før du åbner dem, og med hvad scanner du,hvis du gør det?
Du bør scanne med både dit antivirusprogram og Malwarebytes før de åbnes.
Avatar billede gnomefar Nybegynder
01. marts 2012 - 18:07 #3
Jeg skanner filerne med 'avast!' før jeg åbner dem. Min ven har torrentet præcis det samme og extractet den samme .rar-fil uden problemer.
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. marts 2012 - 09:50 #4
gå her ind og følg denne guide, så vil nogle flinke mennesker der ved hvad de laver, tage et kig på hvad problemet er:

http://www.sevenforums.com/crashes-debugging/96879-blue-screen-death-bsod-posting-instructions.html
Avatar billede dumle29 Nybegynder
02. marts 2012 - 09:51 #5
ps, du skal så poste din tråd i følgende forum:
http://www.sevenforums.com/crashes-debugging/
Avatar billede gnomefar Nybegynder
02. marts 2012 - 13:18 #6
Okay, Mange tak ^^