Avatar billede gnomefar Nybegynder
01. marts 2012 - 17:11 Der er 2 kommentarer

BSOD - Hjælp!

Hej. Jeg købte min Asus n53sn for omkring et ½ år siden.

Har for nyligt har jeg fået BlueScreen flere gange.
Der er sket når; Jeg har downloaded nogle bestemte torrents (er sket med 2 torrents), eller prøvet at extracte en .rar-fil (er kun sket med én bestemt .rar-fil). Dette forhindrer mig i at gøre downloadingen færdig eller extracte mine filer.

BSOD'en lyder således:
0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa800bceeb30, 0xfffffa800bceee10, 0xfffff800033e58b0)

Er det nogen som har en idé om hvad jeg skal gøre? jeg har prøvet at opdaterer diverse drivere og søgt på dette problem, men kunne ikke rigtig finde noget. Den har ikke oprettet nogen dump-fil efter crashet

Mvh. Gnomefar :)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2012 - 17:18 #1
Gendan til fabriksindstillinger, og hold dig fra torrents
Avatar billede zoso Novice
01. marts 2012 - 21:19 #2
Brug denne guide til at fjerne vira.
http://www.eksperten.dk/guide/1232

Tip:
Hent eller åben aldrig mistænkelige filer/torrents/rar osv.
Tjek altid om den pågældende torrent er verificerede, og brug hvis du er i tvivl din sunde fornuft.

Her er desuden en oversigt over nogle anti-virus programmer.
http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/