Avatar billede tt304 Nybegynder
01. marts 2012 - 16:12 Der er 2 kommentarer

Lyden forsvinder spontant i spil og kommer tilbage noget tid efter

Hej!

Jeg er en gamer på 15 år, spiller meget computer og har godt hardware. Men her de seneste par dage har der været et problem for når jeg er inde i diverse spil forsvinder noget lyden bare helt spontant og kommer tilbage igen lidt tid efter. Som fx. i battlefield 3, når jeg løber kan lyden fra mine fødder også forsvinde eller når jeg kører tank så kan lyden fra motoren også bare helt forsvinde. Eller når jeg skyder i battlefield 3 og mange andre spil forsvinder lyden fra mit våben. Det samme sker i saints row the third, Når jeg kører bil forsvinder motor lyden også. Jeg bruger Roccat Kave 5.1. Troede i starten det var det den var gal med, fordi jeg har hørt en del kritik om det. Så prøvede jeg med Sandberg Street Blaster (Stereo) i BF3. Men der var de samme fejl. Så er det mit lydkort den er gal med eller software'en eller noget helt tredje?.

Mange tak på forhånd. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 16:26 #1
1. Du skal huske at følge op på dine spørgsmål. Det er derfor du får mails omkring dine åbne spørgsmål.
2. Næste gang, så husk de 7 dage før du spørger igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 16:28 #2