Avatar billede Martintb89 Nybegynder
29. februar 2012 - 19:42 Der er 6 kommentarer

Hjemmesiden er færdig - Nu skal den på nettet

Jeg har en asp.net c# hjemmeside lavet i Microsoft web developer, som nu er færdig. Jeg skal nu have den  på nettet.

Synes ikke rigtigt at de support artikler der står på de forskellige webhotellers hjemmesider er specielt gode.

Er der en der kender en dansk step by step guide til hvordan man gør? Jeg ved godt hvordan man overflytter hjemmesiden med filezila, men jeg skal også have forbindelse til databasen osv ? bare en guide der gennemgår der hele ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
29. februar 2012 - 19:45 #1
Jeg synes helt klart du skal gå ned og tæve ham.

Har du været udsendt før, kan du altid begrunde med at du fik flash back!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
29. februar 2012 - 19:47 #2
ups forkert tråd sorry
Avatar billede Syska Mester
29. februar 2012 - 20:00 #3
Hahaha s.b.a :-)

Men til sagen.

Hvad er det du har problemer med(Mere præcist hvad del af det hele siden det virker som du nogen lunde ved hvad der foregår)?

Hvem er din host? ( Hvis du har en )

mvh
Avatar billede Martintb89 Nybegynder
29. februar 2012 - 20:52 #4
s.b.a det er helt iorden :P

Hej buzzzz

Min host er MLHosting. De har ikke mssql, så jeg skal forbinde c# til MySql. Ville det være nemmere at skifte host til en der har mssql? http://www.unoeuro.com/

Ville det være meget nemmere ?
Avatar billede Syska Mester
29. februar 2012 - 21:07 #5
Kommer 100% an på hvordan du har bygget hele dit website.
Avatar billede Martintb89 Nybegynder
12. marts 2012 - 19:29 #6
Jeg har bygget det op med asp.net. Min database er lavet i mssql.
Jeg har købt plads på web-hotellet  http://www.unoeuro.com/ med en mssql database.

Jeg kan bare ikke finde ud af at overføre min database.
Er der nogen der kan gøre det for mig og forklare mig hvordan ? Jeg vil gerne betale for det :)