Avatar billede Titanic15 Praktikant
29. februar 2012 - 03:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.lyttilgud.dk download mp3 taler.

Hvis man er kristen, kan man herinde downloade masser af taler i mp3 format.

ved i om, der findes andre lign sider på internettet. ?
hELST PÅ DANSK ELLER OVERSAT TIL DANSK

Titanic15
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
29. februar 2012 - 09:30 #1
Avatar billede Titanic15 Praktikant
03. marts 2012 - 06:23 #2
Jonask95 kom med svar hvis du ville have point
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
03. marts 2012 - 10:22 #3
Svar!
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 22:18 #4
Hej og velkommen til Eksperten.dk

Fedt med en kristen herinde. Det er jeg også selv.

Der er f.eks. http://www.netkirken.dk/ og så kan du download DR1s program DR Kirken som podcast eller du kan se udsendelsen i fjernsynet hver søndag klokken 14 (mener jeg nok).

En anden mulighed er at du kan spørge din lokale kirke om de optager gudstjenesten. Det ved jeg de gør i min lokale kirke og så får handicappede og andre der ikke kan komme i kirken selv en CD med gudstjenesten.

Til en anden gang så er du kommet til at lægge spørgsmålet i Eksperten.dk kategorien.
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!
Til en anden gang. Læg det i en passende kategori. For din egen skyld ;-)