Avatar billede plaf Nybegynder
28. februar 2012 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formular-tekst-felt poster ingenting efter apostrof

Hejsa

Jeg har en helt almindelig formular. Når jeg taster en tekst i et tekstfelt indeholdende en apostof, så postes kun tekstn INDTIL apostoffen...

Nogen, der kan gennemskue hvorfor og som har en løsning?

På forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 17:41 #1
<ole>

Det er ikke tilladt at åbne flere spørgsmål om samme emne. Da du spørger om det samme her, bør du nok lukke nærværende spørgsmål

/mvh
</bole>
Avatar billede plaf Nybegynder
28. februar 2012 - 17:47 #2
Sorry... Da jeg havde postet mit indlæg, så kunne jeg ikke finde det igen, så jeg troede jeg havde kvajet mig.... Jeg lukker og sluker dette :-)
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2012 - 17:58 #3
I Ekspertens indre bor en lille cache-nisse, som af og til kan drille. Mit eget trick er at gå ud på kategorisiden og se, hvormange indlæg der er ... og så er der jo altid Ctrl+F5, som burde opdatere siden udenom cache  *o)