Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
28. februar 2012 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Java spg. - Interface

Givet et objekt af en bestemt klasse med et interface, hvad kan man så sige med sikkerhed om dette objekt?

- Nogle der kan hjælpe med dette?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2012 - 14:58 #1
????

Hvis o er af type X, saa har o alle de egenskaber X definerer, men det er jo aabenlyst - er der noget mere tricky gemt i det spoergsmaal?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2012 - 15:00 #2
Mener du at o er af en ukendt type som implementerer interface Y?

Saa har o de metoder som Y definerer.
Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
28. februar 2012 - 17:28 #3
Jeg kender ikke spørgsmålet yderligere end det står her. Det er et eksamensspørgsmål.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2012 - 17:59 #4
#1 og #2 er jo rigtige, men proev og check din bog om der er nogle specielle formuleringer som de leder efter.
Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
16. november 2012 - 07:53 #5
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2012 - 15:35 #6
Jeg skal nok ignorere dine spoergsmaal en anden gang.