Avatar billede emgive Nybegynder
27. februar 2012 - 16:15 Der er 5 kommentarer

Er directx 11 for ny til spil?

Hej.
Er startet på at spille anno 2070 men spillet hakker konstant, selvom jeg nu mener alle krav er opfyldt til spillet. Det eneste jeg kan være i tvivl om er directx. Der medfølger på den stationære pc (emachines) version 11 men i spillet beder den om version 9 og det er også med på installations cdén.
Kan det være der den går galt, har prøvet at køre alle indstillinger ned i spillet, men det virker heller ikke...
Kan man "nedgradere" directx eller er der forslag til hvad der ellers kan være galt?
Avatar billede zoso Novice
27. februar 2012 - 16:23 #1
Husk altid at skrive hvilket styresystem du kører?

Har du prøvet at ændre det i spillets instillinger?
Avatar billede emgive Nybegynder
27. februar 2012 - 16:37 #2
Jeg kører Windows 7. Jeg har som skrevet prøvet at ændre spillets indstillinger, men uden held.
Avatar billede zoso Novice
27. februar 2012 - 16:53 #3
Prøv følgende.

Computer > C-Drive > Users > yourUsername > MyDocuments > Anno2070 > Settings

Der burde være et tekst-dokument. Åben det og tæt ved bunden af det, burde der være en mulighed for DirectX, hvor der står auto. Slet "auto" og skriv "11" istedet. Tjek om herefter i spillet om der er sket nogen ændring.
Avatar billede emgive Nybegynder
27. februar 2012 - 18:20 #4
Jeg kan desværre ikke finde nogen tekstfil, det lød ellers som et godt forslag....
Avatar billede zoso Novice
27. februar 2012 - 18:35 #5
Tjek om du har alle de nyeste Direct X opdateringer og drivere til dit grafikkort.