Avatar billede jagtjensen Nybegynder
27. februar 2012 - 01:05 Der er 8 kommentarer

Banner , jagtdebatten.dk

ønsker et nyt banner til jagtdebatten.dk, er helt tom for ider pt. en der har en god ide?
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 05:10 #1
Kunne man ikke lave noget med en hjort på eller noget.
Der stod på en mark.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. februar 2012 - 09:30 #2
Du kan søge efter et godt billede til banneret her www.fotolia.com
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
27. februar 2012 - 12:45 #3
Jo, jeg kan godt se det, men syntes ikke jeg har noget der lige er det rigtige.
Bliver ikke så godt når jeg sætter det sammen, der skulle gerne være noget liv over det..
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. februar 2012 - 12:52 #4
Jeg laver bannere for flere af mine kunder, f.eks. http://www.vintageure.dk (de pæne af dem ... hehe)

Hvis du gerne vil have mig til at lave banneret, så giver jeg gerne et tilbud på det. Skriv til mail@tinocordes.dk
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
27. februar 2012 - 20:28 #5
Nu er det desværre en side som der ikke er indtjening på så der er ikke midler til at betale for banner, desværre.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. februar 2012 - 20:31 #6
Kan du så tilbyde lidt reklameplads?
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
28. februar 2012 - 11:45 #7
Måske, send mig en mail john (A) Jagtformidling.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. februar 2012 - 12:05 #8
Okay, det er gjort.