Avatar billede Holme Nybegynder
25. februar 2012 - 17:02 Der er 1 kommentar

Synkronisere min exchangekalender med google kalender

Hejsa

Jeg har Iphone 4 hvor der er opsat exchange konto med kalender, mail m.m. fra mit job.
Samtidig har jeg tilføjet min gmail kalender.

Hvordan synkroniserer jeg min exchangekalender og gmail kalender?

Håber i kan hjælpe.

-Lars
Avatar billede L_Amtoft Mester
30. januar 2014 - 11:37 #1
hejsa Lars
har fået samme udfordring.
Jeg har dog et tillægsønske / krav. Jeg er kun interesseret i at synkronisere exchange kalender til google kalender.
De aftaler der oprettes i google kalenderen skal ikke vises i Microsoft exchange kalenderen.

har pt. Microsoft Outlook 2010 (opgradere til 2013 når jeg får taget mig sammen)
iPhone 4 og iPad, IOS 7.0.4

Da jeg brugte Notes på arbejde, brugte jeg AweSync til at synkronisere mine Notes aftaler til min Google kalender. Det virker fint.

ligesom min navne-bror håber jeg I kan hjælpe  :-)
mvh Lars Amtoft