Avatar billede pedersenww Nybegynder
23. februar 2012 - 18:53 Der er 11 kommentarer

Min lyd er lav?

Hey!

Jeg har et problem med min lyd, som jeg håber på i kan hjælpe mig med.

I tirsdags var min lyd helt normal, youtube, teamspeak, skype og Call of Duty var alle sammen lige høje, ang. lydstyrke.
Men da jeg så tændte min computer igår var min lyd i Call of Duty, Skype og Teamspeak mega lav i forhold til youtube. Har kigget nede i mixer og alt er normalt dernede. Har taget et screenshot hvor man kan se at min Call of Duty lyd er skruet helt op, men nede i mixer går den i spor højt op(den grønne lydbar, i forhold til hvad den burde.

http://imageshack.us/photo/my-images/32/dafuq1.jpg/

Som i kan se har jeg for at kunne spille blive nødt til at skrue helt op, så jeg kan høre lidt.

Skal lige siges at mit anlæg er Logitech z906 og det hjælper ikke at sætte headset i, i stedet for. Lyden er stadig lav.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2012 - 19:20 #1
Systemgendannelse til før problem opstod.
Er det en mulighed?
Avatar billede pedersenww Nybegynder
23. februar 2012 - 19:59 #2
Har jeg prøvet. Virker utrolig nok ikke. Desværre.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2012 - 20:18 #3
Hvad har du mere prøvet?

Ps Jeg ved du er ny bruger herinde. Men når du skriver tilbage, så lad være med at gøre det med "svar". Når du gør det med "svar" tror de andre hjælpere at der er kommet en løsning, og springer dit spørgsmål over.
"Svar" bruges kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2012 - 20:21 #4
Der er noget med at man i Vista og Win 7 kan indstille grund forstærkningen i kontrolpanelet for lyd. Jeg mener det er i Egenskaber for afspilning man skalm trykke på balaceknappen og her kan grund indstilling ændres. Prøv at kigge der.
Avatar billede pedersenww Nybegynder
23. februar 2012 - 20:34 #5
Jeg har kigget alle steder i indstillingerne for lyd osv.
Har også prøvet at opdatere mine lyddrivere...
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. februar 2012 - 21:28 #6
Prøv i kontrolpanel under lydikon og se om der er noget her der hjælper?
http://img861.imageshack.us/f/lydstyrke.jpg/
Avatar billede blizduck Nybegynder
23. februar 2012 - 21:45 #7
(Windows 7, kan ikk huske Vista hvis det er det du har)

Prøv det her:
Gå ned og højreklik på lyden, tryk afspilningsenheder højreklik på din højtaler/speaker og tryk egenskaber, og så er der tre ting du kan ændre ved. Prøv at ændre på standardformaten( selvom det ikke skulle gøre noget ved det problem), tryk den der 'tillad programmer at overtage ekslusiv styring af enheden', eller den nederste knap 'gendan standardindstillinger'.

Billeder her:
http://img849.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=unavngivet3.png
Undskyld for dårligt kvalitet, jeg vidste ikke lige hvilke indstillinger til imageshack jeg skulle bruge.. ;)
Avatar billede pedersenww Nybegynder
23. februar 2012 - 22:06 #8
Poko: Den står på 100 %, men lyden i Call of Duty, teamspeak og skype svarer til ca. 10%... Det giver ingen mening.

Blizduck: Har win7. Har prøvet alle formater og begge ting er aktiveret ved den nedenunder.
Avatar billede blizduck Nybegynder
23. februar 2012 - 22:21 #9
jeg mente egentligt også at du skulle trykke de der med overtagning, fra, altså sådan at programmer ikke kan overtage det.. fik jeg bare ikke lige skrevet ;)
Avatar billede pedersenww Nybegynder
23. februar 2012 - 22:25 #10
Virker desværre heller ikke :/
Avatar billede blizduck Nybegynder
24. februar 2012 - 09:06 #11
ok.. Tjah, jeg håber du finder ud af det ;)