Avatar billede KristofferSP1 Nybegynder
22. februar 2012 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Ny stationær PC og ny skærm

Hej alle sammen.

Det er meget begrænset hvad jeg ved om computere, så det ville være rart, hvis der er nogen som kan hjælpe mig.

Jeg har lige købt en stationær pc (Alienware X51) samt en AOC skærm. Problemet er sikkert ganske enkelt, men jeg ved ikke hvad der skal gøres.

- jeg har sat alle ledningerne til, men når jeg tænder computeren ser jeg først alienwares logo og så prøver den deerefter at starte windows, men den går bare i sort (nærmere mørkeblå), derefter. jeg

har prøvet at putte CD'en, som fulgte med til AOC, men den spytter den bare ud igen. Det samme gør den ved den CD som fulgte med PC'en.

Håber i kan hjælpe mig :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2012 - 16:04 #1
Er det Windows XP, Vista eller 7

Er systemet installeret på maskinen og ikke på en anden maskine og så har du blot sat harddisken over i i håb om at det ville virke?
Avatar billede KristofferSP1 Nybegynder
22. februar 2012 - 16:23 #2
Jeg har fundet ud af problemet nu :-)

Det havde noget at gøre med at jeg puttede for mange stik ind. altså både VGA stikket og nogle andre.

Så er jeg glad igen :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2012 - 16:43 #3
#2 Smid venligst er var og accepter, så tråden bliver lukket og godt at høre at du fik løst problemet :) Husk at hent de seneste drivere + bios opdateringer til din computer ;)