Avatar billede hobit Novice
22. februar 2012 - 00:31 Der er 2 kommentarer

Hvordan får jeg netværk på min Android 3.2 emulator i Virtualbox?

Jeg arbejder på en Lenovo X1 med en usb HUAWEI trådløs tdc-forbindelse.

Jeg kan ikke få min installation af Android 3.2 på Virtualbox (Oracle) til at få netværk er der en der kan hjælpe?

Jeg har i opsætningen i Virtuelbox sat netværkskort til NAT med PCnet-FAST III og i windows netværkskort deaktiveret alle andre forbindelser end min HUAWEI. Jeg har prøvet flere andre indstillinger, men android siger hver gang, at der ikke er netværksforbindelse.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
22. februar 2012 - 04:54 #1
Tror ikke problemet er mellem VirtualBox og Windows, men mere mellem VirtualBox og Android.
Mit gæt er at Android ikke kan bruge det netkort du har valgt i din VirtualBox opsætning.
Avatar billede hobit Novice
22. februar 2012 - 17:21 #2
Måske er problemet mellem virtualbox og Lenovo x1 (netkort)!! Jeg har prøvet alle indstillinger!!