Avatar billede Hasselriis Nybegynder
21. februar 2012 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 knapper der kører en makro

Hej eksperter

Jeg skal have lavet en funktion, hvor der skal bruges 2 knapper. En knap, der hedder 'Aktiver' og en knap der hedder 'Nulstil'.

Jeg forestiller mig, at begge knapper kører samme makro, der får cifret i en celle til at skifte mellem 0 og 1.

Er der nogen, der kan vise mig et ekspempel på, hvordan det kan gøres?

Hilsen fra Morten
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2012 - 20:30 #1
Avatar billede Hasselriis Nybegynder
21. februar 2012 - 21:36 #2
Hej Morten

Endnu engang har du formået at trylle. Jeg takker mange gange.

Hilsen fra (lille)Morten
Avatar billede Hasselriis Nybegynder
21. februar 2012 - 21:38 #3
Hmm! Ingen afkrydsninger eller lign. så jeg kan afslutte sagen...
Avatar billede store-morten Ekspert
22. februar 2012 - 04:03 #4
Det kommer her ;-)
Med et 'Svar'