Avatar billede danielss Nybegynder
20. februar 2012 - 16:30 Der er 1 kommentar

Tilbud på design samt opsætninger

Hej

Jeg søger en der kan levere et design(samt opsætning af dette), og samtidig sætte en masse undersider op.

Det indebærer:

- Design: Selve basen, altså et design. Designet er til en online Harry Potter skole
- Opsætning af sider, f.eks.
- Profil
- Nyhedsside med kommentarer
- Klubber
- Adminpanel(En del sider, da man kan administrere mange ting)
Og nogle andre ting.

Præcis hvor mange sider der skal sættes op kan jeg ikke lige komme på, men lad
os sige en 50 sider. Nogle af siderne er så simple som f.eks. en liste over emner i et forum. Andre lidt mere komplekse.

Jeg forventer self. at opsætning er seo-venligt. Ikke at der skal laves decideret SEO-arbejde, men at best-practices overholdes.

Det skal ikke sættes op i wordpress eller joomla eller noget andet CMS. Jeg programmerer selv hele backend, og design skal således bare sættes op i html + css.

Nuværende design: http://potterskolen.dk

Bemærk: På nværende tidspunkt ønsker jeg tilbud. Omtalte design/opsætninger vil skulle laves i fremtiden, måske om et par måneder.

Mvh Daniel
Avatar billede webweaver Praktikant
20. februar 2012 - 17:01 #1
Send mig en mail, så smider jeg et tilbud afsted til dig.
http://www.lasse-jensen.dk/contact.php