Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. februar 2012 - 18:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

6950!!!! HJÆLP!!!

Hej :)
Det er sådan at jeg søger et gigabyte 6950 2GB..
Hvis der er nogle der har det vil jeg meget gerne købe det eller ved hvor man kan købe det så ville jeg blive glad :)
Er ligeglad om det er brugt bare det virker som det skal.

Billede af det. ( skal være præcis dette ikke andre )
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3667#ov
Avatar billede zoso Novice
19. februar 2012 - 18:06 #1
Avatar billede mads375 Juniormester
19. februar 2012 - 18:14 #2
#1:
De sælges ikke i øjeblikket Zoso. Hvis jeg kender proshop ret, så bestil på ingen som helst måde en vare ve dem, hvis de ikke har den på lager. Det kan trække ud i flere måneder, efter du har betalt.
Avatar billede mads375 Juniormester
19. februar 2012 - 18:16 #3
#1 Zoso: Husk først at ligge et svar  når opretteren af tråden beder dig om det. Der er mange som ser dette spørgsmål, som tror spørgsmålet er besvaret da der ligger et svar, og derfor klikker de ikke ind på spørgsmålet. Det resulterer i at der kommer mange færre svar på spørgsmål
Avatar billede zoso Novice
19. februar 2012 - 18:19 #4
Produktet er udgået.

Et nyere kort er måske en mulighed?
Avatar billede haverslev Novice
19. februar 2012 - 18:58 #5
Tja, hvad skal man sige:
http://www.eksperten.dk/spm/957034
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. februar 2012 - 19:56 #6
Tja.

Hvad med du bare stopper med at skrive her inde da jeg søger PRIVAT!!! PERSONER !!! DER MÅSKE HAR ET LIGGENE!!!! -_-
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. februar 2012 - 19:57 #7
RAGE....
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. februar 2012 - 19:58 #8
( haverslev )
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2012 - 08:44 #9
Du skal da helt sikkert nok for hjælp herinde med den facon :-)

Om du skriver 500 gange, så kan du IKKE ændr på virkeligheden, det kort kan IKKE købes mere - thats life.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2012 - 08:59 #10
haverslev >> Du kan vel ikke sige med sikkerhed, at ingen har en liggende, som vedkommende vil sælge?
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2012 - 09:45 #11
Nææ men er det så ikke papkassen der skal bruges til det ?

Her på E "sælger" / linkes /handles kun nye varer:
1.Det er ikke tilladt at
5.køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser