Avatar billede Morten4130 Nybegynder
19. februar 2012 - 17:48 Der er 5 kommentarer

Vista 64-Bit til Windows7 Ultimate 64-Bit

Hej eksperten.

jeg har virkelig brug for nogle eksperter nu.

jeg har opgraderet min "vista 64-bit" til "windows7 Ultimate 64-Bit"

inden jeg opgraderet min windows udgave. (Vista 64-bit) kørte alle drivers normalt. og alting kørte ok...

nu hvor jeg har installeret Windows7 Ultimate.
kan jeg hverken se min underscore eller updatere den, eller få mit Nvidia GeForce GT 220 til at virke.
jeg for en fejl i Enhedshåndtering (Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43).

når jeg starter min computer op og kommer ind på skriveboret siger den: opdatere Video BIOS NVIDIA GeForce GT220

men jeg har hentet den nyeste BIOS opdatering for Model: p6149sc. på HP's hjemmside.
og installeret den BIOS opdatering som adminstrator.. genstarter computeren og når den komme ind på skriveboret igen, fortæller den mig det samme igen.

men i Setup menuen når jeg starter computeren og trykker F10. siger den at min BIOS opdatering er 5.22 (altså den nyeste opdatering)...
så forstår ikke hvorfor den vil have en ny opdatering når den allerede har den nyeste.

jeg tror problemet ligger i (Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43) )
hvordan retter jeg op på den fejl ?
hvis det er nemmere at hjælpe mig over teamviewer7
så send mig en E-mail: Morten.1988@hotmail.dk
så sender jeg dig teamviewer7 info.

Mvh Morten
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2012 - 17:50 #1
Har du installeret driverne til pcen?
Avatar billede KHHP Juniormester
19. februar 2012 - 17:50 #2
Video BIOS er til grafikkortet ikke til computeren. For at løse de problemer du nu måtte have, går du ind på nvidia.co.uk og henter grafikkort driver ned, og derefter genstarter du, og går ind på HP's hjemmeside og henter alle drivere, undtagen dem til grafikkortet, til windows 7 64-bit og installerer dem.
Avatar billede Morten4130 Nybegynder
19. februar 2012 - 17:56 #3
ok jeg prøver KHHP

selvom i Enhedshåndtering siger den alle drivere er opdateret.
på nær mit skærmkort (fejl kode 43)
Avatar billede Morten4130 Nybegynder
19. februar 2012 - 19:23 #4
virket ikke.
andre som måske kan hjælpe mig ?
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. februar 2012 - 10:03 #5
Selv om den siger at du har en opdateret driver, så betyder det ikke at det er den bedste.  Så prøv at hente driveren inde fra nvidia så skulle driveren være tip top :)

http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/285.62/285.62-desktop-win7-winvista-64bit-english-whql.exe&lang=us&type=GeForce