Avatar billede CL88 Nybegynder
17. februar 2012 - 13:38 Der er 4 kommentarer

Programmør til APPs til smartphone

Hej,

Jeg har et par APPs-ideer som jeg godt kunne tænkte mig lidt hjælp til, så hvis nogle har erfaring med det, må i godt lige smide en besked - på forhånd mange tak!! :)
Avatar billede Broxigar Praktikant
17. februar 2012 - 14:33 #1
Hej CL88,

Du må lige skrive lidt om hvad du skal have en programmør til.

Er det iOS eller Android eller WP7?

Er det et spil, en web-App eller noget tredje?

Hvor stor en del af programmet har du allerede designet / planlagt og hvor meget skal du have hjælp til ?
Avatar billede CL88 Nybegynder
20. februar 2012 - 09:01 #2
Hej Broxigar,

Jeg leder efter en programmør, der kam hjælpe mig at søsætte et lille sjovt og spænende projekt til mobil apps. Er det noget du kan hjælpe mig med, eller kan du anbefalde en der kan?

på forhånd mange tak!
Avatar billede CL88 Nybegynder
19. marts 2012 - 08:55 #3
Hej Broxigar,

Jeg skal ha lavet en APP, som kan holde kan regne, lave pop op beskeder mm. Jeg har allerede en der laver grafikken der til, så mangler bare en til koding.

Den skal kunne fungere på IPhone, men gerne også Andriod.

Er det noget du evt. kan hjælpe med?

Mvh
CL88
Avatar billede CL88 Nybegynder
05. april 2012 - 12:48 #4
Hej Broxigar,

Jeg skal ha lavet en APP, som kan holde kan regne, lave pop op beskeder mm. Jeg har allerede en der laver grafikken der til, så mangler bare en til koding.

Den skal kunne fungere på IPhone, men gerne også Andriod.

Er det noget du evt. kan hjælpe med?

Mvh
CL88