Avatar billede milleahlfors Nybegynder
16. februar 2012 - 15:27 Der er 1 kommentar

The sims 3

Heej Eksperten!

-Jeg har spillet sims i mange år nu, men nu har jeg købt et nyt sims spil og det hedder aftenunderholdning.
Når jeg vil spille det så står der at jeg skal putte selve The sims 3 ind i disken og det gør jeg så, men når jeg gør det så går skærmen helt i sort og der sker ikke en skid.
- Vil i ikke nok hjælpe mig med problemet.
Avatar billede Bauz Nybegynder
16. februar 2012 - 19:43 #1
Kan vi få oplysninger om computeren Vista/Xp/win7 eller ligende

Har du prøvet at geninstallere udvidelse pakken, samtidlig tjekket om du har nok hardisk plads mm.

Sims 3 fylder en del med alle udvidelse pakker

Forklar lidt mere hvad du har gjort og hvad der sker