Avatar billede funkystuff Nybegynder
16. februar 2012 - 12:44 Der er 6 kommentarer

Læserude i Outlook 2007

Indtil i dag har min læserude i Outlook fungeret således at mail der er vist i læseruden er blevet markeret som læst.

Det er stoppet nu.

Jeg går ind under indstillinger - andet - læserude og forsøger at markere checkboksen (som ikke er markeret længere), men de er "låste" og jeg kan ikke redigere overhovedet i boksen.

Nogen gode bud?
Avatar billede tubber Juniormester
16. februar 2012 - 14:43 #1
"Funktioner" - "Indstillinger" her vælger du fanebladet "Andet"
Tryk på knappen "Læserude" her kan du indstille det

/Tubber
Avatar billede funkystuff Nybegynder
16. februar 2012 - 14:55 #2
Hej

Problemet er desværre at jeg ikke kan redigere i denne menu. Det er ikke muligt at markere checkboksene. Der er ud som om de er låst.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
16. februar 2012 - 15:02 #3
Jeg kan se at "Læsning ved brug af mellemrumstasten" er markeret, men jeg kan ikke ændre i dette.
Avatar billede tubber Juniormester
16. februar 2012 - 15:32 #4
er du koblet op på en exchange server, er det en firma computer eller bare en privat ?
Avatar billede funkystuff Nybegynder
16. februar 2012 - 15:35 #5
Det er firma - exchange.
Avatar billede tubber Juniormester
16. februar 2012 - 16:00 #6
Så er der nok ikke meget at gøre andet end at kontakte sys adm.
Vil tro du ikke har rettigheder til at lave den ændring og det er kun sys adm. der kan det.