Avatar billede Samirgzz Nybegynder
15. februar 2012 - 16:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC slukker når jeg tilsutter oplader

Jeg køre med Win7 Home.

Min pc virker fint, så når jeg sætter stikket ind for at lade batteriet, slukker den efter 2 min og begynder at rebotte.

sådan her opføre dem sig lige PT. !!!

nogen der kender lidt til det ?

Tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2012 - 18:15 #1
Nej det gør jeg ikke.

Hvor længe har problem været der?
Er det for længe til at man kunne forsøge en systemgendannelse til da den virkede?
Har du prøvet når du har lukket den ned, at fjerne batteri og strøm og herefter trykke på startknappen i 20 sek et par gange. Og prøve igen?
Er din pc fuldt opdateret med de nyeste opdateringer?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2012 - 18:20 #2
Er pc født med Win 7 eller er den opgraderet fra Xp/Vista?
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
16. februar 2012 - 16:32 #3
min pc er født med win7.

windows er ny. lige installeret helt fra bund.

problemet har været der i noget tid. jeg kan bare ikke rigtig fange den i hvad den gør.

jeg har lagt mærke til mig cpu ( begge ) den er dual, at de arbejder på fuld styrke konstant, ligeså snart du rykker på musen er de over 80% belastet ??!?!? altså rykker musen når jeg i skrivebord, uden NOGET åbent.

har stærk mistanke til det er varmen er problemet. men jeg ved snart ikke, den opføre sig bare underligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2012 - 17:12 #4
Hvilke tjenester bruger kraften?
Det burde du kunne se i joblisten.
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
17. februar 2012 - 10:52 #5
Sidder ikke på min PC lige nu, jeg fortæller dig det lgieså snart jeg er ved den.

jeg ved at der er ca. 50 proccesor der køre , CPU-brug ca. 80% ( når jeg flytter musen alene).

og det er når pcen lige er startet, venter i måske 5 min så den falder til ro, og der efter rykker musen, mener ikke det er menning den skal hoppe op på 80% og blive der .
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
18. februar 2012 - 12:19 #6
mscorsvw.exe bruger ca 50 cpu.
ledig systemproces bruger fra 40-60 cpu
svchost.exe bruger op til 15 cpu.

resten er småt.

siger det noget om noget ? jeg ved ikke helt hvad de forskællige opgaver er til.
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
05. oktober 2012 - 21:57 #7
svar