Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 17:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor går min browser helt i stå ved vise hjemmesider?

Har hele dagen idag, døjet med min browser går helt i stå, når jeg vil åbne hjemmesider jeg normalt dagligt er inde på.

Går i stå, ment på den måde, at den bare står og arbejder og arbejder, men intet kommer frem, hvis jeg er heldig kommer der noget af siden frem, men ellers intet.

Ved hotmail.com f.eks kommer der den der "skrabede" version frem på siden, alt grafik og overflødigt har den fjernet, hvor jeg kan logge ind, og så kører den normalt igen ellers.
topeleven.com et lille facebook-spil, det vil den slet ikke kører ind så jeg kan logge på :/

Mit League Of Legends spil, vil den SLET ikke åbne op. Der kommer logoet frem på skærmen, og så det ellers det. Kan trykke på logoet, men så melder den fejl, og vil have mig til at aflsutte.

Hvis jeg tester min internet forbindelse, kører den som den plejer, har genstartet flere gange, lukket alt undødvendge programmer og en masse andre alm. ting for selv at kunne finde den irriterende fejl, hvis man kan kalde det en fejl :/

Hvad er det der pludselig gør, min browser snork sover på vise hjemmesider, jeg normalt plejer at kunne åbne upåklageligt dagligt, og mit League of Legends spil vil slet ikke åben :/

Hjælp en frustreret mand :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. februar 2012 - 17:54 #1
Som du selv er lidt inde på, lyder det som om at forbindelsen halter. Hvorfor du kan teste din forbindelse og få et normalt resultat ved jeg ikke, men prøv at genstarte din router. (Sluk strømmen og vent 10 sek før du tilslutte den igen)
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 18:02 #2
Det er prøvet, ingen forskel at mærke..

Jeg kan bruge mange andre hjemmesider helt normalt.
youtube, gulgratis, dba, motorcykelgalleri, komogvind, eksperten osv osv..

Men enkelte hjemmesider kommer aldrig frem, den står bare og arbejder, mens der bare er hvis skærm i browseren.

Og så er der lige mit spil Legue Of Legends, det kan jeg slet ikke åbne heller :/
Virkelig besynderligt......
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 18:03 #3
Denne tråd og det omtalte problem, minder rigtig meget om mit problem også.

http://www.eksperten.dk/spm/957432

Kan det have nogen sammenhæng?  eller....
14. februar 2012 - 19:13 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / Version ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
14. februar 2012 - 19:28 #5
Selvfølgelig...

Vista 64bit og så må det være version 9 af Explore.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2012 - 20:27 #6
Jeg ville også mene at det ikke har noget med internetforbindelsen at gøre. Din PC kan godt gøre at du oplever at den er langsom evt. har du noget spyware eller andet skidt ?

Prøv at se hvor meget kraft din processer og antivirus køre med ?

Den skal helst ligge på omkring 3-5 % men 10 % kan også være ok. Hvis den er meget høj ? så bruger din pc al sin kraft på et program.
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
15. februar 2012 - 13:15 #7
Mit cpu % forbrug ligger og svinger un de 10%, men hvert e-5 sek hopper den op omkring de 20-25% og ned igen..
Har kun explore åbent, med 5-6 hjemmesider åbne, når dette sker..

Sjovt nok, har den svinget lidt det sidste døgn, med at siderne lige plduselig godt virker, og nogen gange vises halvt så godt, og nogle gange slet ikke :/

Virkelig besynderligt...
Avatar billede Hogenhaug Nybegynder
16. februar 2012 - 00:12 #8
Hmm.. Det åbentbart forsvundet nu igen,,,

Besynderligt!