Avatar billede galle Nybegynder
14. februar 2012 - 12:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 vil kun starte ved genstart

Hej

Jeg har fået et problem med Outlook 2010 med Business Contact Manager der ikke vil starte op. Har ellers fungeret upåklageligt, men nu stopper indlæsningen af Outlook efter programmet har indlæst nogle Norton filer og står bare i åbningsbilledet og blinker "behandler...".

Normalt kan løse problemet ved at genstarte pc'en, men da det nu skal ske flere gange før Outlook starter, ender det jo nok med helt at fejle.

Når først Outlook er startet kører det uden problemer.

Hvad kan problemet være? Tænkte selv på om det kunne være fordi jeg har for mange data i Outlook?.

System:

Windows: 7 Home Premium - Service Pack 1
Model: HP Pavilion g7 Notebook PC
Klassifikation: 5,3 Windows Experience Index
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M480 @ 2,67GHz 2,67GHz
Hukommelse: 4,00 GB (3,80 GB kan bruges)
Systemtype: 64-bit operativsystem

Tak på forhånd

mvh
Jan
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2012 - 15:05 #1
Se om du kan bruge noget her Tryk på fanen Office og i popup vælg Outlook.
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede Wally1973 Praktikant
14. februar 2012 - 22:57 #2
Kører du et 64bit styresystem, så benyt 32bit browseren og sørg for at java og flash er installeret, da det stadigvæk er nødvendigt på et hav af hjemmesider.
Avatar billede galle Nybegynder
14. februar 2012 - 23:00 #3
Hold da k... - fandt det rette værktøj og BANG så virker det igen :-)

Tusind tak :-)
Avatar billede galle Nybegynder
14. februar 2012 - 23:01 #4
Hej POKO1 hvordan giver jeg point?
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2012 - 23:02 #5
Fortæl Hvor??
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. februar 2012 - 23:03 #6
Tja ihvertfald ikke ved selv at sende svar!
Avatar billede galle Nybegynder
14. februar 2012 - 23:06 #7
Det fatter jeg sgu ikke helt - skal du skrive et svar for at kunne få point?