Avatar billede Samirgzz Nybegynder
14. februar 2012 - 09:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe Hardware til bærbar ?

Jeg leder lidt efter noget bundkort/grafik/cpu... osv til bærbar. Nogen der kender nogle hjemmesider som sælger den slag? Jeg har det svært ved at finde nogen.

Tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2012 - 09:41 #1
Det er ikke særlig nemt, oftest skal du have fat i selve producenten, men der er dog følgende:

http://shop.notebookonline.dk/

http://blog.produkt-guiden.dk/baerbar-dele/

Den øverste har jeg selv brugt, den anden fandt jeg blot i samme google søgning :)
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
14. februar 2012 - 10:17 #2
Den første link kunne jeg ikke finde bundkort/cpu eller grafikkort.

det andet link fandt jeg noget, uden billede, og prisen var 3300kr. for bundkortet hohohoo.

men tak, jeg må bare kigge videre.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2012 - 11:54 #3
Det kan bedre betale sig at købe en ny bærbar en at købe reservedele for de koster kassen.
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
14. februar 2012 - 13:08 #4
PC'en er 2 år gammel, kostet 6000kr. giver ikke bare op. giver mig også en fin mulighed for at lære mere omkring bærbar.

hvis jeg løber ind i en PC af samme slags til fornuftig pris, køber jeg den kun for at tag dele ud.

man opgiver ikke noget der koster 6000kr. for mig det mange penge.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2012 - 13:13 #5
#2 Ja, men nu er det jo bærbare, de koster væsentligt mere end stationære på den front...

Du kan os tjekke guloggratis.dk, dba.dk mm og se efter en brugt, blot frodi noget er brugt betyder jo ikke at det ikke fungerer :)
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
14. februar 2012 - 13:34 #6
Det lige det jeg kigger efter, hvis nogens skærm er flækket eller noget, at de så vil af med den, så er jeg der :)
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
14. februar 2012 - 13:47 #7
En ting til:

Min PC hedder : Packard Bell EN LJ61 - SB 741NCD

Jeg finder en del der hedder LJ61, men det sidste af navnet passer ikke. betyder det meget ? ved ikke hvad det sidste står for.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2012 - 14:10 #8
#7 Ved faktisk ikke, prøv og kontakt Packard Bell, så tror jeg du får et bedre svar end hvad jeg i hvertfald kan :)
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
15. februar 2012 - 10:28 #9
jep, jeg må spørge dem om hvad jeg skal købe. det pisse svært at finde faktisk .

du må gerne smide et svar så jeg kan give dig P.

tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. februar 2012 - 19:17 #10
Hehe ja, kender selv problemstillingen er dog glad for jeg har stationær endnu, væsentligt billigere og stærkere :)