Avatar billede steffen-mowee Nybegynder
12. februar 2012 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Vuuh Group søger webprogrammør

I forbindelse med fornyelse og udarbejdelse af nye koncepter, søger holdet bag bdlive.dk nu en ny programmør.
Deltag aktivt i vores nuværende koncepter og bliv også en del af vores kommende koncepter.

Vi kan tilbyde dig gode muligheder for at udvide din portfolio til fremtidig brug, samt at blive en del af af Danmarks største blu-ray site.

Det forventes at du har god erfaring med følgende:

- (x)html(5)
- css(3)
- javascript (jquery + json)
- PHP
- OOP (+ MVC)
- MySQL

Endvidere forventes det at du er i stand til at fremvise en portfolio som tydeligt fremviser denne erfaring.

Du vil gå i hånd i hånd med et lille hold af udviklere som har til opgave at forbedre vores nuværende koncepter samt at udvikle de nye, spændende koncepter som er under udarbejdelse.

Det forventes du er over 18 år og er villig til at underskrive en NDA (Non-Disclosure Agreement) samt en Andels og Arbejdsforpligtigelses kontrakt.

Jobbet er ulønnet, men medfører anparter i selskabet.

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående og har det fanget din interesse, så skriv en mail til redaktionen@bdlive.dk.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2012 - 14:15 #1
"Arbejdsforpligtigelses kontrakt" og "ulønnet" ????
Avatar billede kiksen1987 Novice
12. februar 2012 - 15:03 #2
hehe Arne - Her er vi enige :D Tror ikke i finder nogen med så høje krav og ingen løn. Det er der ingen Profs der har råd til.
Prøv evt at få en praktikant eller studenter medhjælper på en af de mange uddannelser i danmark.
Avatar billede steffen-mowee Nybegynder
13. februar 2012 - 13:07 #3
Det er mere grundet at der kommer anparter i selskabet :) Derfor skal det sikres at den part som indtræder i virksomheden også yder deres at få det frem af. Løn vil selvfølgelig blive tildelt ligeligt som andre parter, der foreligger blot ikke en fast stilling.