Avatar billede sims213 Nybegynder
11. februar 2012 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Astro A40 - Wired eller Wireless løsning?

Hej!

Jeg har besluttet mig for at købe et Astro A40 headset, men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal vælge, om det er Wired eller Wireless. De skal primært bruges sammen med min Xbox 360, men jeg vil også komme til at bruge dem til min PC og muligvis PS3 (dog ikke med chat ved PS3) Jeg går ikke til store LAN events eller lignende, kun sammen med venner. Har læst noget om at man kan spille og høre musik samtidig ved Wired udgaven, hvilket jeg synes ville være rart. Når jeg spiller på Xbox sidder jeg som regel rimelig tæt ved mit fjernesyn.

Men jeg er stadig i tvivl om hvilken version jeg skal vælge, for det ville også være rart at have lidt mere frihed med Wireless, så der ikke går ledninger i gennem hele rummet, men samtidig er rummet hvor jeg spiller heller ikke vildt stort, så tror sagtens også at Wired udgaven ville kunne nå over alt i rummet.

Er der nogen som har nogle anbefalinger? Både hvis der er forskel på lydkvalitet, men også hvad der er bedst hvis man kigger på hvilke muligheder der er for "connections" ved de to forskellige versioner?
Avatar billede sims213 Nybegynder
19. februar 2012 - 17:57 #1
..
Avatar billede hej99 Nybegynder
19. februar 2012 - 18:12 #2
Må man spørge hvor du køber det?

Men hvis jeg selv skulle købe det ville jeg vælge wired