Avatar billede sowiho Nybegynder
09. februar 2012 - 17:08 Der er 2 kommentarer

problemer med at overfører projekter i eclipse

Hej kunne ikke lige finde et passende forum.

Jeg har prøvet at overfører et android projekt lavet i eclipse over fra min stationære til min bærbar.. når jeg gør dette for jeg en hulens masse fejl i koden..

det jeg har gjort er at....

kopieret hele projektet fra den ene over til den anden. og importeret projektet ind i det nye workspace...

hvad gør jeg forkert??

Hilsen Søren
Avatar billede arne_v Ekspert
09. februar 2012 - 17:14 #1
Hvilke fejl faar du?

Er det installeret Android SDK paa destination?
Avatar billede sowiho Nybegynder
09. februar 2012 - 20:25 #2
ja det hele er installeret..

men får fejl såsom den ikke kan finde main.xml selvom den ligger under layout...