Avatar billede loelnorup Nybegynder
07. februar 2012 - 19:35 Der er 1 kommentar

Skærm farver problem.

Hej derude.

Jeg har intalleret et spil ved navn Dungon & dragons online.
Siden jeg gjorde det blev jeg nød til at justere skærmen ind til full screen da der manglede lidt nede i bunden, ( billedet var hoppet ud af skærmen)

Derfor trykkede jeg på reset. og det gav mig helt forkerte farver på skærmen.

Jeg har sådan et gul/grønt/mat farve både i og uden for spil.

Hvis jeg trykker reset igen kommer de normale farver frem i ca. 2 sec, og så hopper den tilbage på de unormale farver

Håber nogen har prøvet det før.

Det er en ASUS skærm:
"VGA
1152x864
53 khz 60 Hz
vw192S"

Ved ik om det betyder noget.

//mvh Norup
Avatar billede loelnorup Nybegynder
08. februar 2012 - 00:06 #1
Har fundet løsningen :)