Avatar billede ZirexDK Nybegynder
07. februar 2012 - 12:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu Serverview og Vmware

Hej alle experter.

Har et problem med forbindelsen imellem Fujitsu Serverview Raid Manager og vmware esxi.

Har læst mig til at man skal kan køre følgende for at skabe forbindelsen, men har ikke haft held med at Få den tilpasset. Nogen der kan hjælpe

amCLI -e 21/0 add_server name=<FQDN or Hostname OR IP> port=5989 username=root password=<ESXI Root Password>

Link til manualen til Fujitsu Serverview
http://manuals.ts.fujitsu.com/file/4337/sv-serverview-raid-en.pdf

Mvh
ZirexDK
Avatar billede strych9 Praktikant
07. februar 2012 - 16:22 #1
Jeg skal lige finde ud af hvad det er du prøver på: Er du ved at installere ESXi? Så skal du huske at den ikke understøtter software RAID som de der fujitsu kasser desværre ofte har.

eller..
Er den der ESXi installeret med Fujitsus custom esxi image?
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
10. februar 2012 - 14:35 #2
Hej Strych9.

Har vidst ikke fået formuleret mig korrekt, Men mit problem var at Fujitsu´s Raid Software, ikke kan se harddiskene Fysisk, men kun som de virtuelle harddiske på den virtuelle server, Dette kan så lade sig gøre med den ovenstående kommando, ved at taste den i kommandoprompten under C:\program files (x86)\Fujitsu\Serverview\bin\

Det løste mit problem. :)

Da du er den eneste der har meldt sig på banen må du have fortjent pointene. så giv lige et svar :)
Avatar billede strych9 Praktikant
10. februar 2012 - 21:49 #3
Jeg synes at du selv skal lægge et svar og tage dine point retur, så du kan bruge dem i andre spørgsmål. Jeg forstod aldrig dette helt.
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
13. februar 2012 - 09:31 #4
OK, :) Lukkes..