Avatar billede Kjeldsen13 Nybegynder
06. februar 2012 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download er god, upload dårlig

Hej :)

Jeg har for nyligt opgraderet fra en gammel Wireless-G router til en Wireless-N (dlink dir-615). Jeg har abonnement ved energi midt, så min hastighed siger 30/30 (36/36), men kun når jeg sidder med kabling direkte i modemmet. Så snart jeg hopper på min nye router cutter den 29 Mpbs af min upload, men KUN af min upload og min ping ligger på 17ms.

http://www.speedtest.net/result/1755042637.png

Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede chalde Seniormester
06. februar 2012 - 12:46 #1
Hvis du har QOS aktiveret, så prøv at slå det fra.
Avatar billede Kjeldsen13 Nybegynder
06. februar 2012 - 12:50 #2
Du er jo fantastisk chalde! Opret dit indlæg som svar, så vil jeg give dig point :)
Avatar billede chalde Seniormester
06. februar 2012 - 13:03 #3
Np :)
Bare behold point ;)
Avatar billede Kjeldsen13 Nybegynder
09. februar 2012 - 14:54 #4
Tak Chalde. Gud velsigne dig!
Avatar billede Schiellerup Nybegynder
09. februar 2012 - 21:07 #5
Hvad er det der QOS? Hvorhenne på computeren kan man finde det? har et problem som også minder meget om det der. har download hastiged på 14mb/sec og upload hastihed på 0,06 mb/sec..

Hvis du var en af jer mulighvis kunne skrive hvordan man slår det fra ville det være perfekt :)
Avatar billede sve80 Nybegynder
17. januar 2014 - 15:18 #6
Den her tråd og særligt Chaldes svar var meget belejlig.
Jeg har også en D-Link DIR-615 og har for nyligt opgraderet min internethastighed til 24/12. Men det kunne jeg kun opnå kablet, lige så snart jeg gik på wifi kunne jeg max. hive 24/2 ud af den. Var SÅ tæt på at bestille en ny router, men nåede heldigvis at finde denne tråd inden.
Et enkelt flueben fjernet (i rubrikken 'Enable QoS Engine') og alle problemer er løst.

Fantastisk - I sparede mig lige en masse penge :)